У разі поломки та інших питань стосовно ремонту та сервісного обслуговування техніки
звертайтесь в Сервісний центр «НАШ СЕРВІС»
Телефон: 0-800-50-30-15.
(при зверненні, обов’язково, потрібно повідомити, що техніку придбали в Компанії «Будинок Комфорту»)
Режим роботи:
Пн-Пт 9: 00-18: 00; Сб 9: 00-14: 00; Нд – вихідний
«НАШ СЕРВІС» |
Київ |
ул. Щусєва, 44 |
«НАШ СЕРВІС» |
Одеса |
ул. Транспортна, 7-Е |
«НАШ СЕРВІС» |
Харьків |
ул. Вернадського, 1 |
«НАШ СЕРВІС» |
Чернігів |
ул. Гонча, 51 |
Для звернення до сервісного центру необхідні наступні документи:
1. Товар у упаковці
2. Документація (уся вкладена документація, що знаходиться в упаковці на момент придбання товару)
3. Гарантійний талон DomComfort
Розподіл сервісних центрів по містах:
Адреса |
Місто |
ТОВ "НАШ СЕРВIС"
(Киев, вул. Щусєва, 44) |
Київ, Сміла, Ромни, Шостка, Вінниця, Черкаси, Кропивницький, Самбір, Бердичів, Червоноград, Житомир, Бориспіль, Стрий, Хуст, Коростень, Конотоп, Васильків, Ірпінь, Біла Церква, Умань, Бровари, Фастів, Обухів, Хмельницький, Рівне, Ладижин,Дрогобич, Вишневе |
ТОВ "НАШ СЕРВIС" (Одесса, вул.Транспортна 7-Е) |
Енергодар, Чорноморськ, Одеса, Подольск, Білгород-Дністровський, Мелітополь, Миколаїв, Південний, Первомайськ, Ізмаїл, Херсон, Інгулець, Южноукраїнськ, Кривий Ріг, Покров, Нова Каховка, Вознесенськ, Нікополь |
ТОВ "НАШ СЕРВIС"
(Харьків, вул. Вернадського1) |
Дніпропетровськ, Харків, Новомосковськ, Павлоград, Запоріжжя, Покровск, Бердянськ, Полтава, Рубіжне, Слов'янськ, Бахмут, Олексіївка, Лубни, Старобільськ, Олександрія, Маріуполь, Миргород, Кременчук, Сєвєродонецьк, Лисичанськ, Суми, Кам'янське, Лиман |
ТОВ "НАШ СЕРВIС" (Чернігів, вул. Гонча, 51) |
Ніжин, Чернігів, Бахмач, Івано Франківськ, Дубно, Чернівці, Кам'янець, Мукачево, Ужгород, Прилуки, Надвірна, Сокаль, Львів, Коломия, Ковель, Славутич, Калуш, Тернопіль, Луцьк, Вараш, Рівне, Славута, Хмельницький, Сокільники, Нетішин, Шепетівка |
У разі поломки та інших питань по ремонту та сервісного обслуговування інструментів ТМ Bosch
звертайтеся за телефонами:
У разі поломки та інших питань по ремонту та сервісного обслуговування інструментів ТМ Makita звертайтесь за телефоном:
У разі поломки та інших питань по ремонту та сервісного обслуговування інструментів ТМ Tekhmann, ТМ Зеніт-Профі, ТМ Зеніт, ТМ GÄRTNER звертайтесь за телефоном безкоштовної «гарячої» лінії:
У разі поломки та інших питань по ремонту та сервісного обслуговування диванів і ліжок ТМ AMELY звертайтесь за телефоном:
ЯК ОБМІНЯТИ АБО ПОВЕРНУТИ ТОВАР, ЯКИЙ НЕ ВЛАШТУВАВ, НЕ СПОДОБАВСЯ АБО З ІНШОЇ ПРИЧИНИ?
Корисна інформація про права споживача у разі придбання ним товару належної якості – стаття 9 Закону України «Про захист прав споживачів».
Якщо у вас виникнуть додаткові питання, зателефонуйте на нашу гарячу лінію (0-800) 300-677