Каталог товарів

У разі поломки та інших питань стосовно ремонту та сервісного обслуговування техніки

звертайтесь в Сервісний центр «НАШ СЕРВІС»

Телефон: 0-800-50-30-15.

(при зверненні, обов’язково, потрібно повідомити, що техніку придбали в Компанії «Будинок Комфорту»)

Режим роботи:

Пн-Пт 9: 00-18: 00;  Сб 9: 00-14: 00; Нд – вихідний

 

 «НАШ СЕРВІС»

  Київ

  ул. Щусєва, 44

 «НАШ СЕРВІС»

  Одеса

  ул. Транспортна, 7-Е    

 «НАШ СЕРВІС»

  Харьків

  ул. Вернадського, 1

 «НАШ СЕРВІС» 

  Чернігів    

  ул. Гонча, 51

 

Для звернення до сервісного центру необхідні наступні документи:

1.     Товар у упаковці

2.     Документація (уся вкладена документація, що знаходиться в упаковці на момент придбання товару)

3.     Гарантійний талон DomComfort

 

Розподіл сервісних центрів по містах:

 

 

Адреса 

Місто

          ТОВ "НАШ СЕРВIС" 

 

  (Киев, вул. Щусєва, 44) 

 Київ, Сміла, Ромни, Шостка, Вінниця, Черкаси, Кропивницький, Самбір, Бердичів, Червоноград, Житомир, Бориспіль, Стрий, Хуст,  Коростень, Конотоп, Васильків, Ірпінь, Біла Церква, Умань, Бровари, Фастів, Обухів, Хмельницький, Рівне, Ладижин,Дрогобич,  Вишневе

  ТОВ "НАШ СЕРВIС"              (Одесса, вул.Транспортна 7-Е) 

 Енергодар, Чорноморськ, Одеса, Подольск, Білгород-Дністровський, Мелітополь, Миколаїв, Південний, Первомайськ, Ізмаїл,  Херсон, Інгулець, Южноукраїнськ, Кривий Ріг, Покров, Нова Каховка, Вознесенськ, Нікополь

           ТОВ "НАШ СЕРВIС" 

 

(Харьків, вул. Вернадського1) 

 Дніпропетровськ, Харків, Новомосковськ, Павлоград, Запоріжжя, Покровск, Бердянськ, Полтава, Рубіжне, Слов'янськ, Бахмут,  Олексіївка, Лубни, Старобільськ, Олександрія, Маріуполь, Миргород, Кременчук, Сєвєродонецьк, Лисичанськ, Суми, Кам'янське,  Лиман

   ТОВ "НАШ СЕРВIС" (Чернігів,    вул. Гонча, 51)  

 Ніжин, Чернігів, Бахмач, Івано Франківськ, Дубно, Чернівці, Кам'янець, Мукачево, Ужгород, Прилуки, Надвірна, Сокаль, Львів,  Коломия, Ковель, Славутич, Калуш, Тернопіль, Луцьк, Вараш, Рівне, Славута, Хмельницький, Сокільники, Нетішин, Шепетівка

 

У разі поломки та інших питань по ремонту та сервісного обслуговування інструментів ТМ Bosch
звертайтеся за телефонами:


Телефон: 0-800-50-38-880; 044-230-38-88
Сайт: bosch-tools.com.ua
Для звернення до сервісного центру необхідні наступні документи:
1. Товар в упаковці
2. Документація (вся вкладена документація, що знаходиться в упаковці в момент придбання товару)
3. Гарантійний талон DomComfort
4. Гарантійний талон ТМ Bosch

 

У разі поломки та інших питань по ремонту та сервісного обслуговування інструментів ТМ Makita звертайтесь за телефоном:


Телефон: 044-494-23-70
Сайт: makita.ua
Для звернення до сервісного центру необхідні наступні документи:
1. Товар в упаковці
2. Документація (вся вкладена документація, що знаходиться в упаковці в момент придбання товару)
3. Гарантійний талон DomComfort
4. Гарантійний талон ТМ Makita

 

У разі поломки та інших питань по ремонту та сервісного обслуговування інструментів ТМ Tekhmann, ТМ Зеніт-Профі, ТМ Зеніт, ТМ GÄRTNER звертайтесь за телефоном безкоштовної «гарячої» лінії:


Телефон: 0 800 330 432
сайти:
zenit-profi.com
tekhmann.com
gartner-tools.com
Повний перелік сервісних центрів та їх телефонів йде разом з інструментом
Для звернення до сервісного центру необхідні наступні документи:
1. Товар в упаковці
2. Документація (вся вкладена документація, що знаходиться в упаковці в момент придбання товару)
3. Гарантійний талон DomComfort
4. Гарантійний талон ТМ Tekhmann, ТМ Зеніт-Профі, ТМ Зеніт,
ТМ GÄRTNER (залежить від Вашого інструменту)

 

У разі поломки та інших питань по ремонту та сервісного обслуговування диванів і ліжок ТМ AMELY звертайтесь за телефоном:


Телефон 067 465 23 20 Пн-Пт з 10:00 до 18:00


Повернення товару в кредит

1. Ви можете повернути товар протягом 14 днів з дня придбання.

2. Товар повинен бути у повній комплектації без ознак використання і пошкоджень

3. Ви повинні мати чек, акт приймання-передачі, видаткову накладну (документ, що засвідчує факт придбання товару), документ, що посвідчує особу


ЯК ОБМІНЯТИ АБО ПОВЕРНУТИ ТОВАР, ЯКИЙ НЕ ВЛАШТУВАВ, НЕ СПОДОБАВСЯ АБО З ІНШОЇ ПРИЧИНИ?


  • 1. Переконайтеся, будь ласка, що від дати покупки минуло не більше 14 днів без урахування дня купівлі.
  • 2. Переконайтеся, що на товарі відсутні ознаки використання та пошкодження, наявна повна комплектація товару (як на момент придбання), збережено його товарний вигляд та всі споживчі властивості (товар вмикається, всі функції робочі). Якщо товар не вмикається або працює з проблемами – будь ласка, ознайомтеся з інформацією про гарантійне обслуговування.
  • 3. Підготуйте, будь ласка, всі необхідні документи:
    • - виданий продавцем розрахунковий документ (чек / акт приймання-передачі / накладна або ін.), що засвідчує факт купівлі;
    • - гарантійний талон;
    • - документ, що посвідчує особу;
    • - ідентифікаційний податковий номер (ІПН);
    • - в разі сплати покупки банківською карткою – актуальні реквізити карткового рахунку.
  • 4. Обміняйте або поверніть товар, якщо від дати купівлі не минуло 14 днів, обов’язково додайте зазначені вище документи.

Корисна інформація про права споживача у разі придбання ним товару належної якості – стаття 9 Закону України «Про захист прав споживачів».

Якщо у вас виникнуть додаткові питання, зателефонуйте на нашу гарячу лінію (0-800) 300-677

 

Передзвоніть мені