Каталог товарів

У разі поломки та інших питань стосовно ремонту та сервісного обслуговування техніки

звертайтесь в Сервісний центр «НАШ СЕРВІС»

Телефон: 0-800-50-30-15.

(при зверненні, обов’язково, потрібно повідомити, що техніку придбали в Компанії «Будинок Комфорту»)

Режим роботи:

Пн-Пт 9: 00-18: 00;  Сб 9: 00-14: 00; Нд – вихідний

 

 «НАШ СЕРВІС»

  Київ

  ул. Щусєва, 44

 «НАШ СЕРВІС»

  Одеса

  ул. Транспортна, 7-Е    

 «НАШ СЕРВІС»

  Харьків

  ул. Вернадського, 1

 «НАШ СЕРВІС» 

  Черниігів    

  ул. Гонча, 51

 

Для звернення до сервісного центру необхідні наступні документи:

1.     Товар у упаковці

2.     Документація (уся вкладена документація, що знаходиться в упаковці на момент придбання товару)

3.     Гарантійний талон DomComfort

 

Розподіл сервісних центрів по містах:

 

 

Адреса 

Місто

          ТОВ "НАШ СЕРВIС" 

 

  (Киев, вул. Щусєва, 44) 

 Київ, Сміла, Ромни, Шостка, Вінниця, Черкаси, Кропивницький, Самбір, Бердичів, Червоноград, Житомир, Бориспіль, Стрий, Хуст,  Коростень, Конотоп, Васильків, Ірпінь, Біла Церква, Умань, Бровари, Фастів, Обухів, Хмельницький, Рівне, Ладижин,Дрогобич,  Вишневе

  ТОВ "НАШ СЕРВIС"              (Одесса, вул.Транспортна 7-Е) 

 Енергодар, Чорноморськ, Одеса, Подольск, Білгород-Дністровський, Мелітополь, Миколаїв, Південний, Первомайськ, Ізмаїл,  Херсон, Інгулець, Южноукраїнськ, Кривий Ріг, Покров, Нова Каховка, Вознесенськ, Нікополь

           ТОВ "НАШ СЕРВIС" 

 

(Харьків, вул. Вернадського1) 

 Дніпропетровськ, Харків, Новомосковськ, Павлоград, Запоріжжя, Покровск, Бердянськ, Полтава, Рубіжне, Слов'янськ, Бахмут,  Олексіївка, Лубни, Старобільськ, Олександрія, Маріуполь, Миргород, Кременчук, Сєвєродонецьк, Лисичанськ, Суми, Кам'янське,  Лиман

   ТОВ "НАШ СЕРВIС" (Чернігів,    вул. Гонча, 51)  

 Ніжин, Чернігів, Бахмач, Івано Франківськ, Дубно, Чернівці, Кам'янець, Мукачево, Ужгород, Прилуки, Надвірна, Сокаль, Львів,  Коломия, Ковель, Славутич, Калуш, Тернопіль, Луцьк, Вараш, Рівне, Славута, Хмельницький, Сокільники, Нетішин, Шепетівка

 

У разі поломки та інших питань по ремонту та сервісного обслуговування інструментів ТМ Bosch
звертайтеся за телефонами:


Телефон: 0-800-50-38-880; 044-230-38-88
Сайт: bosch-tools.com.ua
Для звернення до сервісного центру необхідні наступні документи:
1. Товар в упаковці
2. Документація (вся вкладена документація, що знаходиться в упаковці в момент придбання товару)
3. Гарантійний талон DomComfort
4. Гарантійний талон ТМ Bosch

 

У разі поломки та інших питань по ремонту та сервісного обслуговування інструментів ТМ Makita звертайтесь за телефоном:


Телефон: 044-494-23-70
Сайт: makita.ua
Для звернення до сервісного центру необхідні наступні документи:
1. Товар в упаковці
2. Документація (вся вкладена документація, що знаходиться в упаковці в момент придбання товару)
3. Гарантійний талон DomComfort
4. Гарантійний талон ТМ Makita

 

У разі поломки та інших питань по ремонту та сервісного обслуговування інструментів ТМ Tekhmann, ТМ Зеніт-Профі, ТМ Зеніт, ТМ GÄRTNER звертайтесь за телефоном безкоштовної «гарячої» лінії:


Телефон: 0 800 330 432
сайти:
zenit-profi.com
tekhmann.com
gartner-tools.com
Повний перелік сервісних центрів та їх телефонів йде разом з інструментом
Для звернення до сервісного центру необхідні наступні документи:
1. Товар в упаковці
2. Документація (вся вкладена документація, що знаходиться в упаковці в момент придбання товару)
3. Гарантійний талон DomComfort
4. Гарантійний талон ТМ Tekhmann, ТМ Зеніт-Профі, ТМ Зеніт,
ТМ GÄRTNER (залежить від Вашого інструменту)

 

У разі поломки та інших питань по ремонту та сервісного обслуговування диванів і ліжок ТМ AMELY звертайтесь за телефоном:


Телефон 067 465 23 20 Пн-Пт з 10:00 до 18:00

 

 

Передзвоніть мені